God is gek

‘Slechts 14% van alle Nederlanders gelooft absoluut niet in een God of hogere macht en zegt overtuigd atheïst te zijn. Ik kreeg de afgelopen jaren de indruk
dat die 14% allemaal bij de opiniërende media terechtgekomen is,’ schrijft Kluun in 'God is gek'.
Hij gaat bij opiniemakers, wetenschappers en filosofen op zoek naar antwoorden op de vragen ‘Bestaat God?’, ‘Is er leven na de dood?’, ‘Weet u dat zeker?’.
Maar hij komt zelf ook uit de kast. Openhartig vertelt hij over zijn spirituele zoektocht, die begon met de dood van zijn vrouw.
'God is gek' is een echte Kluun: uitgesproken standpunten, verwoord met veel humor en bijtende zelfspot.

Is God is gek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op God is gek