Hemelkind

Een vrouw, drie mannen, een belofte

Na haar vaders dood keert Moon terug naar het huis waar ze is opgegroeid. Binnen enkele maanden wonen er drie mannen bij haar op de landelijk gelegen hoeve: neef Henk, kunstenaar Ties en de mysterieuze Chalid. Moon raakt verstrikt in de grote belofte die ze haar vader op zijn sterfbed heeft gedaan en haar gevoelens voor de drie mannen.
Licht op mijn huid is een zinnelijke roman over liefde en seksualiteit, de impact van beloftes en het maken van keuzes.

Rita Spijker is auteur van de bestsellers Kreukherstellend, Tussen Zussen en De liefste moeder die ik ooit ken. Licht op mijn huid is haar derde roman en verscheen oorspronkelijk in 2009 onder de titel Hemelkind. Genoemde titels zijn ook in grote letters verkrijgbaar bij Uitgeverij Oorsprong.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Hemelkind het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hemelkind