Hemelsblauw voor jou

Volgens het van amateurdichter Hans Vogel bekende concept hier zijn 13e bundel. Wederom worden onderwerpen behandeld als geloof, liefde, humor, diepgaande stof tot nadenken en wat ondersteuning voor moeilijke momenten gaat hij ook niet uit de weg. Dit alles verpakt in 30 gedichten in rijmvorm, wat niet beschouwd wordt als "echte" literatuur door de schrijver en het gangbare wereldje. Ze zijn enkel bedoeld voor vermaak en stof tot nadenken, omdat Hans geen winstbejag nastreeft. Ook enkele Engelstalige hebben hun plek evenals 2 persoonsgerichte werkjes. Met dit boekje behaalt de schrijver een mijlpaal van 400 gepubliceerde gedichten. Of ze van de kwaliteit zijn die hij voor ogen had laat hij volledig aan de lezer over. Ik zou zeggen duik erin en laat je meevoeren in zijn niet bepaald standaard gedachten-wereld. Maar aan de andere kant wie heeft dat nou wel? Veel plezier!

Is Hemelsblauw voor jou het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hemelsblauw voor jou