Herfstfluistering

Als de kleurrijke bladeren in de herfst vallen en de schitterende bloemen verdwijnen onder een statige winterbedekking, is hun schoonheid nog steeds onder de grond aanwezig. Want het is tijdens deze donkere uren van verlies en verdriet, terwijl schoonheid vervaagt tot stof en warmte verandert in kou, dat we nog steeds Gods tedere fluistering kunnen horen.
Herfstluistering is een roman geïnspireerd op waargebeurde verhalen van ee Joods meisje dat opgroeide in een beschermde omgeving in Jersey. Midden in de beproevingen in haar leven was ze zich niet bewust van de diepte van Gods oneindige liefde en genade. Terwijl ze de meest hartverscheurende teleurstellingen doorstaat en degenen die het dichts bij haar staan haar ontvallen, ervaart ze Gods dichte nabijheid en Zijn zachte stem.
Wanneer de geur van de lente de lucht vult en hoop, geeft op een nieuw begin, wordt ze zich door een wonderlijke ontmoeting bewust van haar Messias....

Zoeklicht, Uitgeverij 't
17 december 2020