Herfstrood

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0

Deel 3 van Jackie van Larens goed ontvangen Onder de bomen-serie

Door een opeenstapeling van misverstanden is de prille romance tussen boswachter Sylvie en graaf Freek spectaculair stukgelopen. Beiden proberen ze, gebroken hart of niet, als vrienden met elkaar verder te gaan – al was het maar omdat ze elkaar nodig hebben bij alle plannen rond Freeks landgoed, en omdat Sylvies dochter Ties zo dol op hem is.

Het is Freek gelukt om de criminele onderhuurders van zijn grote huis te ontmaskeren, maar nu is het huis in slechtere staat dan ooit, terwijl zijn huurinkomsten zijn weggevallen. Als Sylvie door haar baas uit het boswachtershuisje wordt gezet, schiet Freek haar te hulp en mag ze van hem in zijn koetshuis wonen. Naarmate de herfst vordert, blijkt dat ze al hun vindingrijkheid, goede contacten en doorzettingsvermogen nodig hebben om hun levens weer op de rit te krijgen. En dat de aantrekkingskracht tussen de voormalige geliefden beslist niet is verdwenen.

In de pers

Lentegroen is het eerste deel van de nieuwe serie van Jackie van Laren, en dit boek laat je meteen smachten naar meer!’ ***** Chicklit.nl

‘Van Laren ziet kans de emoties van haar personages uitstekend in woorden te vatten. Bovendien zijn de personages prima gekarakteriseerd, niet overdreven geromantiseerd, nergens opgepoetst, maar échte mensen.’ NBD Biblion

‘Heerlijk voor op het strand of onder de parasol!’ De Telegraaf, VROUW

Meulenhoff Boekerij B.V.