Herinner mij

De zeventienjarige Lucy voelt zich onverklaarbaar sterk aangetrokken tot haar klasgenoot Daniel, maar zijn bewering dat hij haar al heel lang kent vindt ze doodeng. Onsterfelijke zielen, voorbestemming, vorige levens ze wil er allemaal niks van weten. Toch kennen de twee elkaar al ruim 1200 jaar - en Daniel herinnert zich elk afzonderlijk jaar. Hij heeft 'het geheugen', de gave om vorige levens te herinneren en de zielen van dierbaren te herkennen. Maar zijn gave is tevens een vloek. Want steeds als hij en Lucy elkaar bijna vinden, worden ze op pijnlijke wijze weer van elkaar gescheiden. Lucy en Daniel delen een lange levensweg, die kronkelt van Klein-Azië in 552 tot Engeland in 1918 en Virginia in 1972. Maar juist wanneer Lucy eindelijk begint te geloven in hun gedeelde verleden en ze haar achterdocht laat varen, slaat de mysterieuze, moorddadige kracht die hen steeds weer uit elkaar drijft opnieuw toe. De geliefden zullen erachter moeten komen wat het precies is dat hen steeds weer dwarsboomt, als ze ooit een heel leven met elkaar willen doorbrengen.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Herinner mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Herinner mij