De 2e zomer van de spijkerbroek

De vier vriendinnen zijn terug! Mét hun ideale spijkerbroek, die ieder van hen als gegoten zit. Er zit nog wat zand in de zakken en de onvergetelijke belevenissen van de afgelopen zomer staan met inkt op de spijkerbroek geschreven. Nu staan Bridget, Tibby, Carmen en Lena aan de vooravond van hun 16e zomer. De regels voor het dragen van de spijkerbroek zijn nog onverminderd van kracht: Je mag de Broek nooit wassen. Als je de Broek aanhebt mag je nooit denken: Ik ben dik. Je mag de Broek nooit door een jongen laten uittrekken. Het belooft weer een mooie zomer vol bruisende avonturen te worden! Van de Amerikaanse schrijfster Ann Brashares verscheen eerder 4 Vriendinnen, 1 spijkerbroek. Het werd overal ter wereld een groot succes. De filmrechten zijn inmiddels verkocht aan Warner Brothers. 'Een bruisende meidenroman' Leeuwarder Courant 'Zonder twijfel het leukste meidenboek van het jaar!' de Lemniscaatkrant

Recensies (1)

Is De 2e zomer van de spijkerbroek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De 2e zomer van de spijkerbroek