Hersenspinsels door hersenletsel - Verhaal over het leven met hersenletsel

Hersenspinsels door hersenletsel - Verhaal over het leven met hersenletsel

Robert van der Klei heeft een leven geleid dat heel erg op en neer gaat en spannend is vanaf het eerste, ernstige ongeval dat hij meemaakt. Vanaf zijn achtste levensjaar leeft hij met hersenletsel. Daarnaast beleefde hij veel avonturen doordat hij met zijn gezin naar Saudi Arabië verhuisde omdat zijn vader daar werkzaam was. Er heeft eigenlijk, buiten de therapie in het ziekenhuis waarbij hij weer leerde dingen vastpakken en lopen weinig plaats gevonden. Later toen ze weer in Nederland woonden ging het moeizaam op school. Na de land- en tuinbouwschool is hij gelijk gaan werken. Begonnen in de bosbouw en later bij een staalbedrijf werkzaam geweest. Er volgde wederom een ongeval met een zware hersenkneuzing als gevolg. Daarna belandde hij in 2013 in een zware depressie, waarna hij dit boek schreef. +

Waargebeurde verhalen
Boekscout VOF
10 januari 2020
10 januari 2020

Reacties op: Hersenspinsels door hersenletsel - Verhaal over het leven met hersenletsel