Het babycircus

'Ah, ik hoor het al: je hebt een slecht humeur. Wat is er loos?'
'Wat er loos is, mam, is dat ik nu al tien maanden tevergeefs probeer zwanger te worden,' 'Ik zie toch dat het even tijd kost.'
Emma, een roodharige, vrolijke Ierse van in de dertig, is gelukkig getrouwd met James. Op een goede dag hoort ze haar biologische wekker rinkelen: tijd voor een baby!
Ze gaat meteen aan de slag en sleurt James mee. Maar wie houdt er nu rekening mee dat je niet meteen in verwachting raakt? Emma laat zich in ieder geval door niets en niemand weerhouden om zwanger te worden.
Geen zee gaat haar te hoog. Maar na een klein jaar is Emma de wanhoop nabij. Hebben ze er wel alles aan gedaan? Helaas, de natuur laat zich niet dwingen...
SIN D MORIARTY is in Dublin geboren en getogen. Ze heeft als journaliste gewerkt in de tijdschriftenwereld van Londen. Inmiddels woont ze weer in Ierland met haar man en zoontje.
'Het wordt allemaal op een hilarische manier verteld, maar je voelt ook het verdriet van Emma als ze weer ongesteld is geworden terwijl iedereen in haar omgeving kinderen krijgt.' FLAIR

Recensies (1)

Is Het babycircus het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het babycircus