Het begin van de rest van je leven

Het begin van de rest van je leven

Rank 308 Gelezen 4 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 121 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood Spots 2 Top25's 1   Topics 0

Drie vrouwen vieren hun verjaardag op dezelfde dag, en dit jaar zijn het extra bijzondere dagen: ze worden dertig, veertig en vijftig. Maar de gebeurtenissen op de feestelijke dag luiden voor alle drie de vrouwen een wel heel bijzonder jaar in…

Ginger brengt haar dertigste verjaardag niet door zoals ze van tevoren zo nauwkeurig had gepland. Als dit de eerste dag van haar nieuwe en vernieuwde leven moet zijn, waarom heeft ze dan het akelige idee dat ze afstevent op een totale ramp?

Sam is eindelijk zwanger na jaren van proberen. Wanneer haar vruchtwater breekt op de ochtend van haar veertigste verjaardag, raakt ze in paniek: vergeet die bevalling, hoe wordt ze in godsnaam een goede moeder?

Callie viert haar vijftigste verjaardag door een groot feest te organiseren bij haar thuis in Dublin. Halverwege het feest staat er iemand voor de deur die haar perfecte leven binnen stapt en het volkomen op zijn kop zet.

De pers over de boeken van Cathy Kelly

‘Liefdevol, grappig en uit het leven gegrepen.’ Marian Keyes
‘Door dit soort boeken blijf ik een zwak houden voor Ierland en Ierse schrijfsters.’ Hebban.nl

‘Warm, geloofwaardig en intelligent: dit is fictie op zijn best.’ Heat Magazine

‘Heel herkenbaar, romantisch en heerlijk om de harde werkelijkheid even op afstand te houden.’ Sunday Mirror

Romantiek
Mireille Vroege
Boekerij
04 september 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,99 Bestel het e-book € 9,99

Door lezers

Feelgood Café / Nieuwe FG boeken september. Waar kijk jij naar uit?
02 september 2019 37 reacties
Uit Nathalie's boekenkast / Logboek van een boekennerd augustus