Het huis aan het plein

Rank 6489 Gelezen 88 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 34 Favoriet 3 Recensies 1
Literatuur & Romans Spots 2   Topics 0
Eleanor verliet Ierland toen ze elf was. Na het overlijden van haar man keert ze terug naar Dublin, met haar moeders oude receptenboek in haar koffer. Er is nog één laatste opdracht die Eleanor moet vervullen. De beroemde jonge actrice Megan hoeft het succes niet na te jagen, dat komt vanzelf. Tot een liefdesschandaal een abrupt einde maakt aan haar carrière. Nu zoekt Megan wanhopig naar een plek waar ze zich kan verstoppen. Rae is een toegewijde echtgenote en een trouwe vriendin. In haar gezellige tearoom is iedereen welkom en het is er altijd druk. Een tragisch geheim uit Raes verleden blijft niet langer verborgen. Hoe kan zij haar man en zoon uitleggen welke keuzes ze in haar jonge jaren moest maken? De vrolijke Connie, onderwijzeres van beroep, loopt al tegen de veertig en heeft helaas nog nooit een man ontmoet die lijkt op de helden uit haar romans. +

Ellen Segeren
The House of Books
01 februari 2011
21 juni 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door marmaa

Reacties op: Het huis aan het plein