HET COLLECTIEF

Het collectief

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Stel je voor: na jaren neemt je oude buurmeisje contact met je op en vraagt of ze een tijdje bij je onderduiken mag. Dan zeg je waarschijnlijk geen nee. Maar wat als blijkt dat ze in levensgevaar is? Deze roman neemt je op een meeslepende manier mee in de belevenissen van Udenaar Anton en zijn oud buurmeisje en klasgenote Els. Zij beleven hun opwindende avonturen vooral in en rondom de omgeving van de Noord Brabantse, middelgrote stad Uden, maar ook deels in en om Maastricht en Tordera in Spanje. Udenaren, die het boek al gelezen hebben, vinden het een prettig leesbare roman en werden meteen in het verhaal gezogen. Dit komt vooral door de duidelijke en beeldende taal die gebruikt is bij het beschrijven van de belevenissen in hun woonplaats. Het is een onderhoudende roman geworden die je vanaf het begin vastgrijpt, met spannende achtervolgingen, zware criminelen en illegale drugspanden, maar ook met romantiek, een vleugje erotiek en een verrassend slot. +

Mijnbestseller.nl
17 mei 2022