Het diamanten rijk

Het diamanten rijk

Gelezen 106 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 36 Favoriet 1 Recensies 6
Literatuur & Romans Spots 4   Topics 0
Na een grote tragische gebeurtenis is Emilia iets wat ze nooit had verwacht: de koningin van Constantië. Na een heftige aanval tegen de monarchie en het koninkrijk, het verlies van haar vader en het bedrog van mensen die ze dacht te kunnen vertrouwen, voelt Emilia zich meer alleen dan ooit. Ze zou het liefst vluchten – weg van de vragende blikken van het volk, de politieke problemen en vooral van de pijnlijke herinneringen aan Carter. Maar vluchten is geen optie, dus Emilia doet het enige wat ze kan doen: ze draagt haar kroon en een nepglimlach en gedraagt zich als de standvastige koningin die het land nodig heeft. Het ergste zal toch wel voorbij zijn? Maar niets lijkt minder waar, nu zelfs ook haar eigen leven op het spel staat… ‘Het diamanten rijk’ van Julie Johnson is het laatste deel van de indrukwekkende en verslavende Forbidden Royals-serie. +

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen