Dansen op lucht

Rank 3344 Gelezen 148 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 54 Favoriet 9 Recensies 4
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 1 Top25's 1   Topics 0
Als Nell Channing een nieuw leven begint op een eiland voor de kust van Massachusetts, denkt ze eindelijk veilig te zijn voor haar gewelddadige echtgenoot. Ze gaat werken bij Mia Devlin, wier boekhandel annex café het bruisende centrum van het eiland vormt. Al snel is sheriff Zack Todd er niet meer weg te slaan. Maar net als Nell hem een beetje begint te vertrouwen, wordt ze hardhandig geconfronteerd met haar verleden en met het feit dat het eiland nog steeds zucht onder een vreselijke vloek

Eny van Gelder

Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (3)

Wegdromen

door: Anntje 2 likes
Toevallig op de kop getikt in de kringloopwinkel, leest prettig, magie, liefdesverhaal, zussen... Het leest vlot, en ik kon bijna niet stoppen met lezen. Ik kan bijna niet wachten op 2e deel.

Magisch

1 like
Een geweldig boek om te lezen met een tikkeltje magie. Helen ontsnapt aan haar geweldadige man en neemt een nieuwe identiteit aan "Nell". Ze vertrekt naar een nieuwe plek om te leven en komt op het eiland van de drie Zusters. Hier vestigd ze zich. Vind een huis, een baan en een nieuwe liefde,...

Recensie Dansen op lucht

door: Natasja Toorn 1 like
Op aanraden van iemand gelezen,en wat was het mooi zeg. Romantiek magie spanning allemaal in één boek heerlijk gewoon,er zijn nog twee delen te gaan ,nou daar ga ik voor hoor.