Eind van de rivier
  Lees een fragment

Het eind van de rivier

Gelezen 142 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 80 Favoriet 7 Recensies 4
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 3   Topics 0
Olivia's ouders vormden onbetwist het meest stralende stel van Hollywood, tot de nacht waarin het monster kwam. Het monster dat hun imposante huis vernielde en haar moeder gruwelijk vermoordde; het monster met het gezicht van haar vader...Nu, twintig jaar later, merkt Olivia dat haar herinneringen aan die vreselijke nacht zijn vervaagd. Haar moeders familie heeft alles in het werk gesteld om Olivia uit de publiciteit te ouden en liet haar opgroeien in de prachtige natuur van de Pacific Northwest. Maar ondanks de verschrikking en het verloop van jaren verlangt een deel van Oliva ernaar om zich die gruwelijke gebeurtenissen te herinneren, om de waarheid over haar jeugd te weten. Schrijver Noah Brady is de zoon van de politieman die Olivia na de moord weggekropen in de kast vond en wil deze beruchte nacht reconstrueren, en het ware verhaal vertellen over deze tragische episode in de geschiedenis van Hollywood. Door Noah heeft Olivia de kans om zichzelf met haar noodlottige verleden te confronteren en met de verlangens in haar eenzame hart.Maar voordat ze de strijd met haar verleden kan aangaan, moet Olivia haar toekomst veiligstellen. Want het monster is terug... en waart rond in de bossen rond de Pacific Northwest. +

Spannende boeken algemeen
Boekerij
31 augustus 2000
31 december 2014

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Reacties op: Het eind van de rivier