Het eindeloze strand

Rank 1129 Gelezen 917 Aan het lezen 18 Wil ik lezen 369 Favoriet 25 Recensies 23
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 2 Spots 20 Top25's 4   Topics 0

Het eindeloze strand van Jenny Colgan is een echte feelgoodroman vol humor en het vervolg op Café Zon & Zee. Als je van Jill Mansell en Jojo Moyes houdt is dit een echte aanrader! Welkom op Mure, een klein eiland voor de kust van Schotland, vol eindeloos lege stranden en schitterende natuur. Hier runt Flora haar Café Zon & Zee aan de kade bij de haven. Het is een geliefde plek voor toeristen (heerlijk eten) en bewoners (de laatste nieuwtjes). Maar Flora maakt zich zorgen. Haar vriend Joel is geweldig, maar hij gedraagt zich opeens afstandelijk, en niet alleen omdat hij regelmatig in New York is voor zijn werk. Waar zit hij met zijn gedachten? Flora’s beste vriendin Lorna is in stilte verliefd op de lokale huisarts, Saif, die gevlucht is uit Syrië. Schokkend nieuws zal zijn leven – en dat van Lorna – veranderen. Koude winteravonden gaan langzaam over in lange zomerdagen. Vinden Flora en Joel hun geluk terug?

Romantiek
Flora McKenzie (3)
Els van Son
Luitingh Sijthoff
09 januari 2019
22 mei 2020

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Carola

Marieke Scheers Hebban Recensent

Prachtig vervolg op Café zon en zee

door: Marieke Scheers 18 reacties 1 like

Jenny Colgan (1972) is geboren in Schotland, maar verhuisde regelmatig, zo woonde ze in Londen, Nederland, Frankrijk en Amerika om zich uiteindelijk te settelen iets ten noorden van Edinburgh. Ze is getrouwd en heeft drie kinderen en een hond. Ze is gek op cake, Dr Who, Converse sneakers en hele...

Reacties op: Het eindeloze strand