Het everything you need is Chickslovefood-kookboek

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Nog eentje dan... Als kers op de taart. Kroon op het werk. Het ultieme kookboek na tien jaar Chickslovefood. Een extra dik Chickslovefood-boek met daarin álles wat je nodig hebt om stressvrij in de keuken te staan, op welk moment dan ook. We presenteren je met ongelofelijk veel trots ons tiende boek; Het everything you need is Chickslovefood-kookboek.

Deze superdikke kookbijbel bevat in twaalf hoofdstukken ál het lekkers dat Chickslovefood te bieden heeft, van Skinny Six (reuzeloempia’s: NU maken!) tot Sinner Sunday (Oh hi, chocolate chip tiramisu) en van de musthave (basis)recepten die je gewoon in je kookrepertoire moet hebben (denk aan hummus of 3x pesto) tot makkelijke verjaardagshapjes of knallers die je serveert als je visite hebt. Kortom: als je dit boek hebt, dan ben je er. Dan kun je, op welk moment dan ook, zorgeloos in de keuken staan.

Dit boek is een collectie van alle recepten die je nodig hebt én 80 QR-codes voor extra filmpjes, variaties, tips & tricks. Lekker interactief dus! Ook is het voor ons een trip down memory lane geworden, inclusief anekdotes en verhalen van de afgelopen tien jaar dat ons bedrijf bestaat, en ook daar laten we je graag van meegenieten.

Culinair
Eten en drinken algemeen