Het familiegeheim

Het familiegeheim

Rank 2671 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 17 Favoriet 0 Recensies 0
Journaliste Stephanie is in Nieuw-Zeeland opgegroeid maar woont al het grootste deel van haar leven in Hamburg. Ze heeft geen enkele herinnering aan de eerste jaren van haar leven of aan haar vader, iets dat haar steeds vreemder voorkomt. De meeste mensen kunnen zich wel íéts herinneren van hun vroeg jeugd, maar in haar geheugen blijft alles donker…
Door nieuwsgierigheid gedreven reist ze terug naar het huis van haar jeugd om uit te zoeken wat er is gebeurd. Maar het blijkt al snel dat er een traumatische oorzaak is voor haar onvermogen iets te herinneren. Het is verleidelijk te denken dat het beter is om haar familiegeschiedenis te laten rusten, maar uiteindelijk blijkt haar drang om meer te weten over zichzelf sterker dan haar angst.
Met het dagboek van een Maori-meisje in handen en vergezeld door Weru, een Maori die werkt als leraar, trekt Stephanie door Nieuw-Zeeland om de geheimen van het verleden te ontraadselen en zo een brug te slaan tussen heden en verleden.
De roman ‘Het familiegeheim’ is opnieuw een meeslepend verhaal tegen de onvergelijkbare achtergrond van Nieuw-Zeeland van de bestsellerauteur Sarah Lark, die al meerdere boeken en series schreef over Nieuw-Zeeland en de Caraïben.
De Fontein Romans & Spanning
29 september 2020