Het familiehotel van Sapphire Bay

Rank 5283 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 19 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0

De heerlijke feelgoodroman ‘Het familiehotel van Sapphire Bay’ van Holly Martin gaat over Aria, die al haar hele leven op Jewel Island woont. Zelfs toen haar zussen Clover en Skye vertrokken, bleef zij achter bij haar vader om te helpen met het runnen van het familiehotel. Een jaar na hun vaders dood, is Aria genoodzaakt om het hotel te verkopen. Als de knappe Noah, een man die veel hotels opknapt, die zomer op Jewel Island verblijft, lijkt het een geschenk uit de hemel. Aria wil de relatie graag professioneel houden, maar Noah heeft een geheim dat Aria’s hele leven op z’n kop zal zetten.

Holly Martin, bekend van haar Happiness-serie, komt met een fijne feelgoodroman waar je helemaal bij weg kunt zwijmelen. ‘Het familiehotel van Sapphire Bay’ is het eerste boek in Holly Martins feelgoodserie de Zussen van Jewel Island en is perfect voor de fans van Lucinda Riley, Nicola May en Jenny Colgan.

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen