Het grote boek van vieze feitjes over dieren

Het grote boek van vieze feitjes over dieren

Een grappig cadeauboek voor een meeneemprijs – hilarische kennis waar je nog lang over napraat
Hoeveel spinnen eet je nou écht in je slaap? Wat hebben de ijsjes die jij eet te maken met de billen van een bever? Hebben komodovaranen giftig kwijl? Klopt het dat een schorpioen die zijn staart afstoot, zal sterven door constipatie? En kun je high worden door aan een pad te likken? Dit alles en heel veel meer komt aan bod in Het grote boek van vieze feitjes over dieren, een nieuwe voorraad grappige feiten om je vrienden en vijanden nog vele jaren te laten walgen en te slim af te zijn. Kortom, de ultieme gids van alles-wat-je-niet-wist-dat-je-wilde-weten over gore dingen uit het dierenrijk. Met bijdragen van veel experts en met meer details dan je ooit dacht nodig te hebben.
De pers over de boeken van Nick Caruso & Dani Rabaiotti
‘Een essentieel boek.’ New York Post
‘Het perfecte cadeau voor dierenliefhebbers, mensen met interesse voor wetenschap en scheet-geobsedeerde tieners. Geef het aan die speciale stinkerd in je leven.’ People

Stripboeken
Boekerij