Het happy office manifest

Maartje Wolff Fennande Van Der Meulen
‘Het Happy Office Manifest’ van Maartje Wolff en Fennande van der Meulen is het meest complete en praktische boek over werkgeluk dat er is. Het is inmiddels bewezen dat werkgeluk gezonder, succesvoller, productiever, innovatiever én creatiever maakt. Toch wordt er maar weinig aandacht aan besteed.

‘Het Happy Office Manifest’ helpt je om stap voor stap een positieve werkcultuur voor jezelf, het team en de organisatie te creëren. Daarbij gaat het niet over salaris, vers fruit en gemaakt blij zijn, maar over betekenis, voldoening, verbinding en plezier. Over veiligheid, goed samenwerken en resultaten behalen die ertoe doen. De moeite waard dus om veel meer aandacht aan werkgeluk te besteden dan we over het algemeen doen. Wolff en van der Meulen wisselen wetenschap en theorie af met praktijkvoorbeelden, succesverhalen, waardevolle oefeningen en heel veel nuttige tips. Kortom, met ‘Het Happy Office manifest’ kun je meteen aan de slag.

Is Het happy office manifest het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het happy office manifest