Het hommelmeisje

Het Hommelmeisje is het indringende, zeer persoonlijke verhaal van een intense en tegelijkertijd onmogelijke liefdesrelatie tussen twee totaal verschillende vrouwen. Aimée, een degelijke, gerespecteerde geriater van vierendertig en Britt, een losgeslagen, sociaal-emotioneel onaangepast meisje van zesentwintig. Het is tevens een verhaal over intense menselijke verlangens die lang niet altijd redelijk zijn. Over een allesverterende liefde die niet altijd even kieskeurig of consequent lijkt. Over keuzes die we maken of juist vermijden. Het is het verhaal van een zoektocht naar het leven zelf. Over het eeuwige conflict tussen gevoel en verstand. Over oud zeer en nieuw perspectief, over vastklampen en loslaten. Een onvergetelijk boek, dat de lezer in hart en ziel zal raken. "Een eigentijds, boeiend en vlot geschreven verhaal, waarin diepgang en de nodige humor elkaar naadloos afwisselen"

Is Het hommelmeisje het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het hommelmeisje