Het huis van de verzamelaar

VN:

Het huis van de verzamelaar

Gelezen 55 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 52 Favoriet 2 Recensies 7
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Mr. Flood is een obsessieve verzamelaar. Hij heeft zijn huis van top tot teen volgestouwd met bijzondere spullen: opgezette vogels, poppen, boeken... Vrij normaal voor iemand met verzamelwoede, behalve dan dat hij tussen al die spullen een groot geheim verbergt.
De thuiszorg probeert zijn leven weer enigszins op de rails te krijgen, maar deze man is niet makkelijk en de beste geriatrie-fluisteraars zijn op deze zaak stukgelopen. Maud Drennan is de zoveelste die gaat proberen om de
vijandige Cathal Flood te temmen. Mauds aanwezigheid zorgt ervoor dat Mr. Flood een beetje ontdooit, en met de hulp van haar excentrieke huisbaas en een bende heilige geesten probeert ze erachter te komen wát zijn geheim nu precies is. Wat heeft deze man op zijn geweten? En hoe lang duurt het voordat Maud zelf gevaar loopt?

Harpercollins
15 mei 2018
14 september 2021

Reacties op: Het huis van de verzamelaar