Het IJzerzwaard

Het IJzerzwaard

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0
Het sensationele tweede deel in The Iron Fey: Evenfall-trilogie.
Ooit werd elfenprins Ash verbannen uit het Winterrijk omdat hij het waagde met de sterfelijke Meghan te trouwen. Nu staat hij voor nog grotere uitdagingen. Hun zoon Keiran wordt vermist. Heeft dat iets te maken met de eeuwenoude vijand die is opgestaan en de wereld van de fae bedreigt? Er ontstaat paniek ver het kwaadaardige wezen dat bij iedereen die met hem in aanraking komt het slechtste naar boven brengt.
Ash, Meghan en hun vrienden hebben geen idee hoe ze dit kwaad moeten bestrijden. Maar als zij het niet tegenhouden, zal de chaos die de wereld al begint te verdelen de overhand nemen en alles oorgoed kapotmaken…
De duisternis komt naderbij in het tweede deel van Julie Kagawa’s spannende fantasytrilogie: The Iron Fey: Evenfall.
Over De IJzerraaf:
‘Julie Kagawa is een fenomeen dat alle aandacht verdient.’ Trouw.
‘Een geweldige spin-off voor oude én nieuwe fans.’ Library Journal
‘Een elfendroom die uitkomt! Zorg dat je de hele serie bij de hand hebt!’ Booklist
‘Een hilarisch, fantastisch en meeslepend verhaal dat je in één ruk uit wilt lezen.’ Chicklit
‘Als groot fan van Julie Kagawa voelde dit boek als thuiskomen.’ Hebban *****

Young Adult