Het Jozef Rulof Naslagwerk Deel 4 Universiteit van Christus

Het Jozef Rulof Naslagwerk Deel 4 Universiteit van Christus
Bronnen van de toelichting

In de ‘toelichting bij de boeken van Jozef Rulof’ beschrijven we als uitgever de kern van zijn zienswijze in 140 artikelen. De vier delen van ‘Het Jozef Rulof Naslagwerk’ bevatten naast deze artikelen ook de bronteksten uit de 27 boeken van Jozef Rulof (1898-1952) waarop deze artikelen gebaseerd zijn.

In dit vierde deel komen de volgende onderwerpen aan bod:
Universiteit van Christus * Mozes en de profeten * Bijbelschrijvers * God * De eerste priester-magiër * Het oude Egypte * Piramide van Gizeh * Jezus Christus * Judas * Pilatus * Caiphas * Gethsemane en Golgotha Apostelen * Kerkelijke vertelsels * Evolutie van de mensheid * Hitler * Joodse volk * Nationaal-socialisme * Genocide * Graden van liefde * Tweelingzielen * Moederschap en vaderschap * Homoseksualiteit * Psychopathie * Krankzinnigheid * Het mediumschap van Jozef Rulof * De Eeuw van Christus * Lichtende toekomst * Ultiem genezingsinstrument * Directe-stemapparaat

Is Het Jozef Rulof Naslagwerk Deel 4 Universiteit van Christus het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het Jozef Rulof Naslagwerk Deel 4 Universiteit van Christus