Het liefdesvaccin

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

‘Makkelijker kunnen we gezondheid niet maken, leuker wel! Dit is niet het einde der tijden, maar het begin van een nieuwe tijd. Het is niet nodig dat we tegenover elkaar komen te staan. Het is niet nodig dat we zo verharden. In wezen willen we allemaal hetzelfde. Verbinding, liefde, gezondheid en vrijheid, in een wereld die zachter wordt in plaats van harder.' Geert Kimpen en Michelle Shanti brouwden een vaccin dat kan helpen om ons klaar te maken voor de nieuwe wereld. Gebaseerd op eeuwenoude kennis uit India, China en Egypte, vermengd met de allernieuwste inzichten uit de wetenschap. Een vaccin met alleen maar positieve bijwerkingen en 100% mensvriendelijk. Laat je ontroeren door hun Lockdowndagboek, inspireren door hun zelfgebrouwde vaccin en amuseren door hun verhalen. Ben jij klaar voor het Liefdesvaccin? Geert Kimpen en Michelle Shanti zijn schrijvers, uitgevers en liefdespartners. Geert genoot onder meer grote bekendheid met 'De Kabbalist', en Michelle met 'Godin op Hoge Hakken'. 'Het Liefdesvaccin' is hun eerste gemeenschappelijke kind.

Literaire non-fictie algemeen
London Books