9789462665514_front

Het Lievemeisjeshuis

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Heerlijk, creatief, liefdevol, teder, vurig, overweldigend en bevredigend... of rauw, afstompend, pijnlijk, vernederend, bedreigend, goor en traumatiserend... Seks kan vele vormen aannemen. De meesten van ons kennen er enkele van. Een lievemeisje kent ze allemaal. In dit autobiografisch boek vertelt Sara X openhartig over wat het betekent om een lievemeisje te zijn. Haar verhaal is dat van een ongewone jeugd, waarin ze voorbereid werd op een ongewone lotsbestemming, in dienst van een geheimzinnig en ideaal wezen, de Man. Soms romantisch, soms heftig - en altijd expliciet - beschrijft ze hoe ze met verlangen en opwinding uitkeek naar een sprookjestoekomst vol extase en erotisch genoegen. Hoe ze de volwassenheid bereikte. En hoe haar rose lievemeisjeswereld in duizend scherpe stukjes uit elkaar viel... Wil je op de hoogte blijven van de lotgevallen van de lievemeisjes? Heb je een vraag, een opmerking of... een eigen verhaal? Scan de QR-code en ga naar de website van de lievemeisjes!

Romantiek
Romantiek