Het Londens kwartet

Het Londens kwartet

Rank 334 Gelezen 1 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 9 Favoriet 1 Recensies 1
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Om het recente verlies van zijn dochter te verwerken, lanceert opperdiplomaat Lord Percy Ashdown een internationale topacademie voor jonge kunstenaars. Maar op het moment dat hij het project aankondigt in de pers, worden de Britse ministers van binnenlandse en buitenlandse zaken ontvoerd. Het begin van een verhaal vol geheimen en complotten, in volle brexitchaos. Slachtoffers vallen. Pers, politie en veiligheidsdiensten staan voor een raadsel. Niets is wat het lijkt.

Max Brunelli, talentvolle tv-maker, en Natalie Silva, jonge diplomate en protegee van Lord Percy Ashdown, raken mee verstrikt in het web van intriges. Hun relatie komt onder zware druk te staan en hoe meer ze ontrafelen, hoe meer hun eigen leven in gevaar komt.
Houtekiet
30 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 21,99 Bestel het e-book € 14,99

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in oktober?
01 oktober 2019 67 reacties
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

Verslavend!

door: erogiers 1 like
Razendspannend verhaal. Enorm vlot geschreven en originele, verrassende plot. Dit boek wil je in één ruk uitlezen! Absolute aanrader!! Voor fans van boeken die je van de eerste pagina in een wervelend verhaal meeslepen.