Meer van de meisjes

VN:

Het meer van de meisjes

Gelezen 250 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 72 Favoriet 16 Recensies 23
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0
Twintig jaar geleden vluchtte Jane Hudson na een verschrikkelijke tragedie van de Heart Lake School voor Meisjes. Een week voordat ze zou afstuderen, kwamen twee meisjes in dat beschermde wereldje om het leven, beiden door zelfmoord.

Jane droeg als enige de last van een gruwelijk geheim dat tientallen jaren verborgen bleef in de diepte van Heart Lake.

Nu is Jane teruggekeerd naar de school als lerares Latijn. Ze is kort geleden gescheiden en hoopt een nieuwe start te maken met haar dochtertje. Maar onheilspellende boodschappen uit het verleden zorgen ervoor dat vergeten herinneringen weer naar boven komen. Dan sterven er opnieuw jonge, angstige meisjes en stukje bij beetje komt de verpletterende waarheid aan de oppervlakte.

Oorspronkelijke titel
The lake of the dead languages
Annemarie Lodewijk
The House of Books B.V.
30 juni 2003
30 juni 2003

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Een sterke thriller voor mensen met een goede portie doorzettingsvermogen

door: Sander (Hebban Crew) 1 like

Het meer van de meisjes is een literaire thriller van Carol Goodman, in 2002 uitgegeven door The House of Books. De prachtig vormgegeven omslag, inclusief zilveren letters, vertelt ons dat Het meer van de meisjes “een verbijsterend verhaal is over de jeugdige onschuld die overspoeld wordt door...

Reacties op: Het meer van de meisjes