Het meisje in de rode jas

Rank 5836 Gelezen 317 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 243 Favoriet 10 Recensies 24
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 2   Topics 0

Carmel Wakeford raakt haar moeder Beth kwijt tijdens een kinderfestival en wordt gevonden door een man die zegt dat hij haar grootvader is. Carmel komt er al snel achter dat ze in handen is van een gevaarlijke man, die gelooft dat zij een speciale gave heeft. Terwijl een wanhopige Beth haar dochter probeert te vinden, vraagt de achtjarige Carmel zich af wie ze is, en wat er van haar terecht zal komen.

Kate Hamer is een nieuwe stem in de thrillerwereld en debuteert met een spannend boek over een moeder-dochterrelatie die nog niet eerder op deze intense manier is beschreven. Want wat doe je als je lieve, onschuldige achtjarige dochter ontvoerd is, en belangrijker: hoe overleef je die kidnap als kind?

Literaire thriller
Boekerij
04 november 2015
04 november 2015

Een sterk psychologisch verhaal

door: Diana Wienholds

Carmel, een speciaal kind, een ‘oude ziel’ en een dagdromer, is de achtjarige dochter van Beth en Paul. Haar ouders zijn gescheiden en Carmel woont bij haar moeder. Als ze tijdens hun vakantie een dagje naar een verhalenfestival gaan, gebeurt er iets waardoor hun levens in één klap veranderen: ze...

Reacties op: Het meisje in de rode jas