Gebroken

Gebroken

Rank 9280 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 22 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

‘Een boek dat je niet kunt wegleggen. Prachtig geschreven en onvoorspelbaar, ik moest mezelf tegenhouden om niet naar het eind te racen.’ Rosamund Lupton, auteur van Zusje en Drie uur

‘Fascinerend, heerlijk duister, je moet doorlezen – en de complexe en lastige band tussen vrienden is zo goed beschreven. Kate Hamer is geweldig.’ Lucy Foley, auteur van De jachtpartij

Phoebe staat op de Pulteney-brug. Haar panty is stuk, een van haar schoenen is weg. Ze ziet het nog voor zich, het verwrongen metaal, het bloed overal op de muur. Ze loopt weg, haar hoofd gebogen om niet herkend te worden. ‘Gedachten zijn slechts gedachten,’ zeiden ze. Maar ze hadden geen gelijk.

Als mooie, jonge vrouw is Phoebe gewend overal mee weg te komen. Vooral mannen windt ze om haar vinger. Met haar twee vriendinnen, Orla en Grace, heeft ze een hechte vriendschap. Orla is idolaat van Phoebe, en heeft alles voor haar over. Grace is met haar zestien jaar de jongste maar ook de verstandigste. Alle drie hebben ze een complexe relatie met hun moeder – en met elkaar.

Gebroken vertelt het angstaanjagende verhaal van een lange, hete zomer waarin de grenzen van hun vriendschap zwaar op de proef worden gesteld.

Literaire thriller
Spannende boeken algemeen