Het Oranje boek

500 jaar Oranje

De Oranjes zijn nog nooit zo populair geweest in Nederland. Beatrix, Willem-Alexander en Maxima vormen de troika aan het hoofd van de koninklijke familie. Iedereen kijkt met belangstelling uit naar de invulling die Willem-Alexander zal gaan geven aan het koningsschap. De troonswisseling zal niet lang meer op zich laten wachten.

Het Oranje boek biedt een goed en gedegen overzicht over 500 jaar Oranjes - want zo lang zijn ze al onlosmakelijk met ons verbonden. Nu eens niet het bekende jubelverhaal, noch ongefundeerde roddel, maar een evenwichtig overzicht met de mooie kanten van de Oranjes, maar ook de meer duistere kanten. Het Oranjehuis voor volwassenen. Een boek voor ieder die meer wil dan een gemakkelijk boek. 380 keer een mooie illustratie, met een verklarende tekst. Samen brengen zij een jke, geïllustreerde geschiedenis van het Oranjehuis. Een prachtig en handzaam boekwerk.

Is Het Oranje boek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het Oranje boek