Het pad naar de zee

Het pad naar de zee

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 21 Favoriet 0 Recensies 0

‘Meeslepend en romantisch – een perfect vakantieboek.’ Rachel Hore
Een heerlijke roman over liefde en familiegeheimen tegen de achtergrond van de mooie, mysterieuze Zuid-Engelse kust
Voor de lezers van Rachel Hore en Kate Morton
Het schitterende, imposante huis dat boven op een klif in Cornwall staat, betekent voor elk van de drie vrouwen van de familie Trewin iets anders.
Voor Joan was het een paradijs toen ze er in de jaren zestig woonde, pasgetrouwd en dolgelukkig. Maar het huwelijk eindigde in een nooit opgehelderd drama. Diana, haar dochter, droomt nog steeds van haar jeugd in het mooie huis: de weidse blauwe hemel, de kamers vol boeken, de feesten en het geluid van de zee aan het einde van het pad. Maar alle familieleden die ze zo liefhad, zijn door oude geheimen van elkaar vervreemd. Voor kleindochter Lottie betekent het huis een veilige haven waar ze zichzelf en haar gebroken hart wat rust kan gunnen.
Maar wanneer de drie generaties vrouwen bij elkaar komen in het oude familiehuis, kan het tragische verleden niet langer verborgen blijven en beleven ze een zomer die hun leven voorgoed zal veranderen.
De pers over de boeken van Liz Fenwick
‘Een boeiende, vlot geschreven roman, die ik met plezier heb gelezen.’ Nederlands Dagblad
‘Een authentiek, prachtig verhaal dat -lezers niet onberoerd zal laten!’ NBD Biblion
‘Een hartverscheurend verhaal over verlies en herstel.’ Woman and Home

Feelgood , Literatuur & Romans