Het verdwijnpunt

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Op de begrafenis van Rye Adler is er geen kist, en ook geen lichaam. Wie of wat er begraven wordt is een mysterie. Of is het de levenslange rivaliteit tussen Rye en Julian Ladd?
Rye Adler en Julian Ladd leren elkaar kennen op de prestigieuze Brodsky Workshop voor fotografie. Ze delen er een kamer. Ook delen ze de fascinatie voor hun mooie en getalenteerde medestudent Magda. Beiden zullen haar intiem leren kennen, maar geen van hen zal haar ooit echt kunnen bezitten.
Twintig jaar nadat ieder zijn eigen weg is gegaan is Rye een van de beroemdste celebrityfotografen van zijn generatie. Wanneer Magda opnieuw in zijn leven komt en zijn hulp nodig heeft, daalt Rye af in de wereld van de zelfkant en begint hij aan een zoektocht die ontaardt in een desperate strijd om zijn eigen behoud.
Maanden later bezoekt Julian Ryes begrafenis. Daar wordt hij niet alleen geconfronteerd met het mysterie rond Ryes dood, maar meer nog met de wankele grondvesten van zijn eigen bestaan.
Met Het verdwijnpunt bewijst Elizabeth Brundage opnieuw dat zij tot de interessantste auteurs van spannende literaire fictie behoort.

Literaire thriller
Volt