Hij die vasthoudt

Gelezen 40 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 42 Favoriet 1 Recensies 4
Feelgood Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

Tijdens het gala van de seniors van Long Acre High School kwamen bij een schietpartij veel studenten om het leven. Slechts een kleine groep wist te overleven. Twaalf jaar later wordt er een documentaire gemaakt over de schietpartij en komen de overlevenden terug naar Long Acre.

Ashton had beloofd om nooit meer terug te keren naar Long Acre na de schietpartij, maar dat loopt anders. Als hij weer aankomt in zijn oude woonplaats komt hij zijn beste vriendin Kincaid tegen. Jaren geleden liet hij haar achter. Hoe kan zij hem ooit vergeven?

Kincaid heeft de dood van haar vriendje nooit kunnen accepteren. Waarom overleefde zij de schietpartij wel en hij niet? Ze probeert haar leven weer rustig op te pakken, maar dan staat haar beste vriend Ash na jaren opeens weer voor haar neus.

Met 'Hij die vasthoudt' sluit Roni Loren haar geweldige Long Acre-serie af.

Feelgood
01 oktober 2020
9789020537727 , 9789020540857

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Jolandavbs

Marieke Scheers Hebban Recensent

Mooi laatste deel van deze serie

door: Marieke Scheers 1 like ebook

In het vierde en laatste deel van de New Adult-serie 'Lost Acre', neemt schrijfster Roni Loren de lezer voor de laatste keer mee naar Austin, Texas. The One For You (2019) is door Els Brevink vertaald naar het Nederlands als Hij die vasthoudt (2020).

Kincaid Breslin had een slechte jeugd, zonder...

Reacties op: Hij die vasthoudt