Hij die blijft

Hij die blijft

Gelezen 54 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 40 Favoriet 4 Recensies 5
Feelgood Spots 1   Topics 0

Tijdens het gala van de seniors van Long Acre High School kwamen bij een schietpartij veel studenten om het leven. Slechts een kleine groep wist te overleven. Twaalf jaar later wordt er een documentaire gemaakt over de schietpartij en komen de overlevenden terug naar Long Acre.

Rebecca wordt door de wereld gezien als een overlever, maar zo voelt ze zich niet. Ze kan de verschrikkelijke avond uit haar verleden niet vergeten. Rebecca stort zich op haar werk als advocaat en doet alles om haar zaken te winnen.

Wes probeert zijn leven weer op te pakken na een heftige scheiding. Hij is zijn restaurant en de helft van zijn bankrekening kwijt, en ook mentaal heeft hij een klap gekregen. Als hij getuige is van een straatroof en het slachtoffer Rebecca redt – de advocate die zijn ex hielp om Wes te ruïneren – wordt zijn leven plotsklaps een stuk ingewikkelder.

Feelgood

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Insoon

Marieke Scheers Hebban Recensent

Verslavende serie

door: Marieke Scheers 1 like ebook

De Amerikaanse Roni Loren is auteur van diverse New Adult romans, zowel standalones als series. De 'Long Acre'-reeks is de eerste die is vertaald naar het Nederlands. Hij die blijft (2020) is na Zij die ontkomen het tweede deel van deze vierdelige New Adult serie en is vertaald door Els Brevink.

...

Reacties op: Hij die blijft