Zij die ontkomen

Rank 4324 Gelezen 71 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 54 Favoriet 4 Recensies 7
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Twaalf jaar geleden was het gala van de seniors van Long Acre High School. Wat de mooiste avond van hun leven moest worden, werd een nachtmerrie die ze nooit meer zouden vergeten. Bij een schietpartij kwamen veel van hun vrienden om het leven. Slechts een kleine groep wist te overleven. Nu er een documentaire wordt gemaakt over de schietpartij, komen de overlevenden terug naar Long Acre.

Liv dacht dat ze nooit meer een voet in Long Acre zou zetten, maar de documentaire brengt haar na jaren weer terug naar huis. Ze wordt geconfronteerd met pijnlijke herinneringen, maar ook met een onverwachte verassing als ze haar crush Finn weer tegenkomt.

Finn voelt zich nog steeds schuldig over hoe hij het tussen hem en Liv afliep op het gala twaalf jaar geleden. Als hij haar na jaren weer ziet in zijn thuisstad, hoopt hij op een tweede kans. Kan Liv hem vergeven?

De Long Acre-serie is het aangrijpende debuut van Roni Loren. Met het eerste deel, ‘Zij die ontkomen’, weet Loren de lezers direct te raken.

Feelgood
01 juli 2020
9789020537703 , 9789020540826

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Jolandavbs

Marieke Scheers Hebban Recensent

Prachtige new adult roman met een sterk en goed uitgewerkt verhaal

door: Marieke Scheers 1 like ebook

De Amerikaanse schrijfster Roni Loren schreef al diverse boeken en series in het New Adult genre, maar de vier boeken van de 'The Ones Who Got Away'-reeks zijn als eerste vertaald naar het Nederlands, als de 'Long Acre'-serie. Het eerste deel heeft als Nederlandse titel Zij die ontkomen (2020) en...

Reacties op: Zij die ontkomen