Zij die vecht

Gelezen 43 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 38 Favoriet 3 Recensies 4
Feelgood Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

Tijdens het gala van de seniors van Long Acre High School kwamen bij een schietpartij veel studenten om het leven. Slechts een kleine groep wist te overleven. Twaalf jaar later wordt er een documentaire gemaakt over de schietpartij en komen de overlevenden terug naar Long Acre.

Taryn verloor haar jongere zusje bij de schietpartij, maar niemand weet dat het haar schuld is dat ze overleden is. Ze kan de ingrijpende gebeurtenis niet vergeten en ze kan zichzelf al helemaal niet vergeven.

Shaw Miller werd als broer van de schutter op Long Acre High School door iedereen herinnerd aan de gebeurtenis. Hij besluit zijn leven om te gooien: hij verandert zijn uiterlijk, zijn naam en zijn leven. Zo staat niets hem in de weg om opnieuw te beginnen… denkt hij.

'Zij die vecht' is het hartverwarmende derde deel van de Long Acre-serie, de opvolger van 'Zij die ontkomen' en 'Hij die blijft'.

Feelgood

3 keer bewerkt, laatste bewerking door Jolandavbs

Marieke Scheers Hebban Recensent

Onmogelijke relatie

door: Marieke Scheers 1 like ebook

Zij die vecht (2020) is het derde deel van de New Adult 'Lost Acre'-serie van Roni Loren. De vertaling is van Femke de Moor, de oorspronkelijk titel is The One You Fight For (2019).

In Zij die vecht staat forensisch psycholoog Taryn Landry centraal. Ook zij is een overlevende van de schietpartij op...

Reacties op: Zij die vecht