Zij die vecht

Rank 6146 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0

Tijdens het gala van de seniors van Long Acre High School kwamen bij een schietpartij veel studenten om het leven. Slechts een kleine groep wist te overleven. Twaalf jaar later wordt er een documentaire gemaakt over de schietpartij en komen de overlevenden terug naar Long Acre.

Taryn verloor haar jongere zusje bij de schietpartij, maar niemand weet dat het haar schuld is dat ze overleden is. Ze kan de ingrijpende gebeurtenis niet vergeten en ze kan zichzelf al helemaal niet vergeven.

Shaw Miller werd als broer van de schutter op Long Acre High School door iedereen herinnerd aan de gebeurtenis. Hij besluit zijn leven om te gooien: hij verandert zijn uiterlijk, zijn naam en zijn leven. Zo staat niets hem in de weg om opnieuw te beginnen… denkt hij.

'Zij die vecht' is het hartverwarmende derde deel van de Long Acre-serie, de opvolger van 'Zij die ontkomen' en 'Hij die blijft'.

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen