Historische Verhalen. Verzamelbundel I

In deze bundel staan zevenentwintig korte verhalen die zich afspelen in ons verleden. Het verleden is immers een grote bron van inspiratie voor schrijvers. De verschillende auteurs van deze bundel weten die bron uitstekend te benutten en nemen de lezers mee naar de uithoeken van de geschiedenis.

De diversiteit van de verhalen zorgt voor een bont gezelschap: van plunderende Vikingen tot vroegmoderne filosofen en van een opstandige slaaf uit het Romeinse Rijk tot een literatuurcriticus uit de Sovjet-Unie.

Deze bundel is een verzameling van alle verhalen die in 2016 digitaal gepubliceerd zijn, aangevuld met een historische achtergrond.

Recensies (6)

Meer recensies

Is Historische Verhalen. Verzamelbundel I het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Historische Verhalen. Verzamelbundel I