Hoe word ik een koppelaar
  Lees een fragment

Hoe word ik een koppelaar? door Izzy Love

Gelezen 7 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Junior Lijsten 1   Topics 0

'Hoe laat je de jongen op wie je verliefd bent weten dat je hem leuk vindt? En hoe vertel je het meisje van je dromen dat je de hele dag alleen maar aan háár denkt? Heel eenvoudig: via een koppelaar. Iemand zoals ik, Isabella Strombolov, beter bekend als IzzyLove.'

Hoewel haar eigen liefdesleven een puinhoop is, weet Isabella Strombolov precies hoe ze anderen kan helpen in de liefde. Wanneer ze met haar beste vriend Jules en haar hartsvriendin Cato op reis gaat, heeft ze alle tijd om te oefenen als koppelaar. Maar op weg naar het zonnige zuiden stranden ze bij een benzinestation aan de Belgische grens. Wat de mooiste zomer van hun leven had moeten worden, wordt de raarste. En koppelen is lang niet zo eenvoudig als Isa had gedacht.

Hoe word ik een koppelaar (in 330 eenvoudige stapjes)? door IzzyLove is het vierde IzzyLove-boek van Manon Sikkel. Is liefde besmettelijk? werd in 2009 bekroond met de Hotze de Roosprijs, en won in 2010 de debuutprijs van de Jonge Jury. Is vriendschap 4ever? werd getipt door de Nederlandse Kinderjury 2010.

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar