Hoofd op hol

Hoofd op hol

Rank 7496 Gelezen 107 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 28 Favoriet 1 Recensies 2
Zwoel en zinderend sensueel.

`Rachel Gibson schrijft chicklit zoals wij het willen zien: humor, romantiek, steamy seks en, als toetje, echte liefde. Smullen! Lifestylelog.nl

Kate Hamilton had het kunnen weten. Nadat ze gedumpt is door haar vriend en over haar toeren is vanwege haar werk, keert ze terug naar Gospel, Idaho, voor wat rust en ontspanning. Maar als haar eerste poging om een lekkere vent te versieren op een complete mislukking uitloopt, vraagt ze zich af wat er nog meer mis kan gaan.

Om te beginnen komt ze erachter dat op vrijdagavond de poëzieavond van de Breiende Moeders in de Bergen de meest enerverende gebeurtenis in Gospel is. Tot ze weer oog in oog komt te staan met Rob Sutter, voormalig ijshockeyspeler, eigenaar van de winkel Sutter Sports én de hunk bij wie ze een blauwtje liep.

Rob heeft het al een tijdje geschoten met de liefde, tot Kate en hij elkaar na sluitingstijd in een uiterst aanlokkelijke situatie treffen in een warenhuis. Als ze daar hun eigen verkleedpartijtje beginnen, zijn ze binnen no time de talk of the town
Frances van Gool
Karakter Uitgevers BV
08 januari 2014
9789045204741 , 9789045206448

Recensies

De tweede keer

door: Frieke van der Meijden 1 like luisterboek
Ik heb het boek nu voor de tweede keer geluisterd. Het leuke daaraan is de verwachting. Ik hoor steeds andere dingen in het verhaal. Rachel Gibson schrijft chicklits. Daar begint het boek mee. Maar toch is dit van een ander gehalte dan de bouquetjes. Al is de uitkomst uiteindelijk hetzelfde. Kate...

Leuk boek

door: Heleen 1 like
Het is een leuk boek om te lezen. Pakkend geschreven. Soms wat langdraderig. Maar verhaallijn is leuk.