Lola geeft zich bloot

Gelezen 114 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 46 Favoriet 2 Recensies 1
Feelgood Spots 1   Topics 0

Als ex-supermodel Lola Carlyle hoort dat een aantal zeer onthullende foto's van haar rondzwerven op internet, duikt ze onder op het luxe jacht van vrienden om in de anonimiteit - en in de zon - te wachten tot het stof neerdaalt. Een goed plan, totdat op een dag Max Zamora aan boord klimt en het jacht claimt, hij werkt immers voor de overheid.

Gek genoeg vertelt Max de waarheid - hij was undercover, maar is ontdekt en dus is hij op de vlucht. Alsof deze situatie al niet moeilijk genoeg is, wordt hij nu geconfronteerd met een zeer boze - maar bloedmooie - vrouw. Hij kent Lola uit de media - nauwelijks gekleed op covers van modebladen. Maar ze is nog mooier in levende lijve. Lola is onweerstaanbaar, vanaf haar blonde hoofd tot de topjes van haar kleine gelakte teennagels. Max vindt haar sexy, prachtig... en ongelooflijk irritant. En dat zelfs voordat ze het jacht opblaast!

Feelgood , Romantiek

Meer artikelen van lezers

Recensies

Lola geeft zich bloot

door: Zwartraafje 1 like
Ik begrijp dat je niet van een omslagontwerp(st)er kan verwachten dat ze elk boek leest waarvoor ze de cover mag samenstellen. Maar wanneer het vrouwelijke hoofdpersonage reeds op de flaptekst nadrukkelijk wordt omschreven als een onweerstaanbare vrouw met blond haar … dan is het een beetje zonde...