Hope again

Rank 2607 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Voor de fans van de After-serie van Anna Todd

Everly Penn was nooit van plan verliefd te worden, en al helemaal niet op haar docent. Maar Nolan Gates is charmant, intelligent en sexy, en de enige die Everly de duistere gedachten kan laten vergeten die haar sinds haar kindertijd wakker houden. Hoe beter ze hem leert kennen, hoe sterker hun band wordt.

Uiteindelijk wil ze niets liever dan zichzelf helemaal openstellen voor hem. Maar wat ze niet weet is dat achter Nolans levenslustige karakter een geheim schuilgaat dat hun liefde voorgoed zou kunnen vernietigen, voordat die zelfs maar is begonnen.

In de pers

‘Lachen, huilen en verliefd worden. Mona Kasten heeft een boek geschreven dat je niet kunt neerleggen!’ Anna Todd

‘Een romantisch verhaal dat aantoont dat je altijd opnieuw kunt beginnen in je leven. Met doorzettingsvermogen en risico’s nemen kun je nieuw geluk vinden.’ NBD Biblion

‘Als je op zoek bent naar een nieuwe guilty pleasure kun je stoppen met zoeken. De Again-serie is verslavend, steamy en zit ook nog boordevol humor!’ Jennifer Leest

Romantiek
Romantiek