Hoteldebotel in een hotel

Thrillers & Spanning   Topics 0
Voormalig privédetective op de vlucht voor justitie

50.000 VOOR GOUDEN TIP

Het enfant terrible van de misdaadliteratuur is terug. En hoe! Eugenius Quak ontsnapt uit de gevangenis en duikt onder in strandhotel De Rode Haring, dat zich specialiseert in oude, hulpbehoevende mensen. Buiten maakt de politie jacht op hem, binnen jaagt een van de oudjes een andere gast de dood in, en dan komt de politie binnen. Oud-detective Quak ziet maar één manier om arrestatie te vermijden: hij moet op geniale wijze de moord oplossen, en snel ook, vóór hij wordt herkend!

Mijn naam is Eugenius M. Quak, tot voor kort woonachtig in de bak. Ik werd daarin opgedoekt nadat ik als privédetective op geniale wijze mijn eerste zaak wist op te lossen. Ik stond aan het hoofd van het gerenommeerde EQPD, met vele speurneuzen op de loonlijst. Niet dat ik hen ooit onder ogen kreeg. Dat maakte ook niet uit, zolang ik ze bij mijn cliënt als kostenpost in rekening kon brengen. En dat was, als ik het me goed herinner, de reden waarom ik tussen vier muren terechtkwam. Maar dat is altijd nog beter dan dat ik tussen zes plankjes was geëindigd, zoals mijn cliënt had gewild.

Detective
E-Pulp Publishers
01 april 2021
01 april 2021

Reacties op: Hoteldebotel in een hotel