Hou alles van jou

Ben jij ook moe van het moe zijn, het leven als een gevecht te ervaren. Besluit dan nu dat je daar klaar mee bent! Lees dit boek, en verander je leven van negatief naar positief. Ben je niet tevreden over je huidige werkelijkheid? Creëer dan een nieuw leven. Hoe? Dat leg ik in jip en janneke taal uit in dit boek ‘hou alles van jou.’ Met voorbeelden als Instagram leg ik je uit hoe jij voor jezelf een nieuwe werkelijkheid kan scheppen. Met de kracht die in jouw binnenste schuilt. Ik nodig je graag uit op een reis naar jouw binnenste, waar alle antwoorden verscholen liggen voor jou om te ontdekken. Dit is wat het mijn lezers erover vertellen: Dit is een bijzonder boek. Het boek baseert zich op de waarheden van het leven. Het is ongelofelijk wat dit boek met mij heeft gedaan. Als je wilt leren wat positiviteit, geloof en innerlijke kracht je kan brengen, raad ik dit boek zeker aan! Het is een mooie cadeau. Het boek is een goed handvat om je gedachten, dat wat je aantrekt en je leven definitief een positieve wending te geven. Na het lezen en de opdrachten ben je in staat je leven te keren, jezelf terug te vinden en weer van jezelf te gaan houden, en nog veel meer fijns. Aanrader!!!

Is Hou alles van jou het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Hou alles van jou