Harry Potter en de Relieken van de Dood

Rank 1737 Gelezen 5862 Aan het lezen 42 Wil ik lezen 479 Favoriet 699 Recensies 27
Young adult Artikelen 6 Lijsten 15 Spots 32 Hebban 1000 19   Topics 0

‘Zijn hand sloot zich onbewust om het nep-Gruzielement, maar ondanks alles, ondanks het duistere en kronkelende pad dat zich voor zijn voeten uitstrekte, ondanks de ultieme confrontatie met Voldemort waarvan hij wist dat die ooit komen moest, of het nu over een maand was, een jaar of tien jaar, sprong zijn hart op bij de gedachte dat hij samen met Ron en Hermelien nog één laatste, glorieuze dag van vrede zou beleven.’

Met deze woorden eindigt Harry Potter en de Halfbloed Prins. In Harry Potter en de Relieken van de Dood, het zevende en laatste deel van de Harry Potter-serie, onthult J.K. Rowling eindelijk de laatste antwoorden waar miljoenen fans al zo lang op wachten. Is Perkamentus echt gestorven? Aan wiens zijde staat Severus Sneep? En is Harry Potter in staat de zware taak te volbrengen om alle overgebleven Gruzielementen van Jeweetwel op te sporen en te vernietigen?

Kind & Jeugd , Young Adult
Fictie 13-15 jaar