ijskoud-verlangen

IJskoud verlangen

Gelezen 145 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 71 Favoriet 3 Recensies 12
Feelgood Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Na één avond flink uit de band springen, wordt Aubrey wakker in een vreemd bed, naast een onbekende, maar daardoor niet minder aantrekkelijke man. Hij blijkt haar nieuwe cliënt te zijn; hockeylegende Brent Oliver. Als ‘life coach van de sterren’ heeft Aubrey vaker te maken gehad met lastige beroemdheden, maar ze is nog nooit gestuit op zo’n extreem exemplaar als Brent Oliver. Hij maakt haar knettergek. Van verlangen. Maar dat gaat ze dus mooi niet toegeven! Sexy hockysuperster Brent Oliver heeft het allemaal. Hij is knap, charmant en heeft het talent en de ervaring om de beste speler op het ijs te zijn, maar dat is hij niet (meer). Hij komt niet goed in zijn spel en kan niet verklaren wat er mis is. Als zijn teamleiding besluit dat hij aan de slag moet met een life coach, had hij niet gerekend op Aubrey. De vrouw die hij na een feestje in zijn bed vond en hij sindsdien niet meer uit zijn hoofd krijgt. Met Aubrey wil Brent meer. Maar dat gaat hij haar zeker niet gaat vertellen! Wat krijg je als een sexy hockeyster en een pittige life coach in een huis zet? Hete passie en een IJskoud verlangen.

Feelgood
Literaire fictie algemeen