Avit*ik ben er

Ik ben er

Rank 3366 Gelezen 141 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 48 Favoriet 10 Recensies 31
Literatuur & Romans Artikelen 1   Topics 0

Sinds zeven maanden voelt Elsa niets meer: geen kou, geen honger, geen pijn en vooral geen angst. Ze is in coma. Thibault wordt gekweld door verdriet en woede, sinds de dag dat zijn broertje een auto-ongeluk veroorzaakte waarbij twee jonge meisjes omkwamen.

Als hij - geteisterd door slaaptekort - de verkeerde ziekenhuiskamer binnenloopt, ziet hij Elsa roerloos
in haar bed en besluit tegen haar te praten. Ze praat niet terug, maar hij weet zeker dat ze hem
hoort. Terwijl de doktoren, vrienden en familie hun hoop voor Elsa's herstel verliezen, groeit in Thibault juist de overtuiging dat ze voor elkaar bestemd zijn.

Ik ben er is een hartverscheurend liefdesverhaal.

Xander Uitgevers B.V.
07 oktober 2015
10 oktober 2015

Emotie, machteloosheid en liefde

door: Penny Engelvaart 1 like

Ik ben er is de debuutroman van de 29-jarige Française Clélie Avit. Zij groeide op in Auvergne te midden van haar twee grootste passies: bergen en dansen. Tijdens haar schooltijd ontwikkelt ze een derde grote passie, namelijk voor het verslinden van romans. Ook tijdens haar studie in Lyon blijft...

Reacties op: Ik ben er