Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 4
Ik ga met je mee
Geïnspireerd op een waargebeurd verhaal.
‘Ik weet dat het kan, de dagen doorkomen. Met veel pijn en moeite. Maar ik wil het niet.’ Als blijkt dat Florine is uitbehandeld, neemt Thom het besluit samen met haar uit het leven te stappen. Dat levert een storm van onbegrip op, van kinderen, vrienden én Florine. Ik ga met je mee is een verhaal over de grens van onze zelfbeschikking en de dilemma’s die dit met zich meebrengt, maar bovenal een verhaal over grenzeloze liefde.

‘Een bijzonder boek, met een problematiek die aangrijpt. U beiden kunt schrijven, dat lijdt geen twijfel.’ Otto de Kat, schrijver van onder andere Julia, Man in de verte en De langste nacht.

‘Het verhaal is met veel lucht en humor beschreven, soms is het moeilijk te geloven dat Thom en Florine fictieve personages zijn – ik ben echt familie van ze geworden.’ Marjet Maks, schrijver en recensent.

Gea van Beuningen en Erik van Ophoven schreven tientallen korte en middellange verhalen. Ik ga met je mee is het resultaat van een opmerkelijke en verrassende samenwerking.

Gea Eriks
14 januari 2020
14 januari 2020

Reacties op: Ik ga met je mee