Ik heb een slimme droger

Rank 3292 Gelezen 76 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 77 Favoriet 2 Recensies 9
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Vroeger hadden mensen vaak dertig jaar dezelfde baan. Tegenwoordig is dat gemiddeld nog maar drie jaar en het wordt steeds korter. Dat merk je. Als je in de supermarkt aan een medewerker vraagt: ‘Weet u waar de pindakaas staat?’, zegt-ie: ‘Nee, sorry, ik ben hier pas een kwartiertje in dienst. Maar ik roep mijn collega even, die werkt hier al de hele ochtend. Die weet echt alles! Die is al manager.’

In Ik heb een slimme droger schrijft Tex de Wit over het leven in al zijn grootsheid. Urgente zaken als zelfverzonnen spreekwoorden, het Nederlands Kampioenschap Twister, een exclusief interview met de prins van Sneeuwwitje, tips voor je bruiloft en zindelijkheid komen voorbij. De verhalen van Tex – even onmisbaar als hilarisch.

Thomas Rap
12 september 2019
12 september 2019

Marvin O. Hebban Recensent

Een van de betere grappenbundels

door: Marvin O. 1 like

Tex de Wit (1986), onder andere bekend als cabaretier en stand-upcomedian en als medewerker aan diverse satirische tv-programma’s, ontdekte zijn liefde voor stand-upcomedy meteen na zijn afstuderen als journalist. Van de stukjes die hij bedacht, werden er recent wat gebundeld in De Wits debuut als...

Reacties op: Ik heb een slimme droger